Summa sidvisningar

måndag 10 oktober 2016

Lekfullt 112/365........

När man vakar av, vaknar och är skittrött och vädret är allt annat än färgglatt, då klär man på sig och går ut iaf.
Man kan ju alltid leka med inställningarna i kameran :D

En inte allt för lång promenad blev det.
Men jag kände mig mycket piggare efteråt.

När man går ut och vet att man har fotat precis allt tidigare, då ser man helt plötsligt nya "motiv" att ta sig an när man har bestämt sig för att leka lite med kameran.

Klicka på bilderna för att se i helskärm/Click on the photo to enlarge
 




När jag kom hem så skedde en bilolycka mellan 2 bilar alldeles utanför mig.
Det luktade brandrök och ambulansen åkte iväg med blåljusen på.
Jag hoppas att det inte var allt för allvarligt :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar