Summa sidvisningar

fredag 28 oktober 2016

Halloween och shopping 129/365......

Tog en tidig buss till Luleå för att shoppa lite, jag och min mamma.
Beskådade ett härligt, mystiskt ljus när solen var påväg genom dimman.

Överallt i Luleå så rustades det för Halloween, nästan varje butik hade utklädd personal.
Kul!!!
Det skulle ju aldrig hända i Boden.



Jag har nog legat av mig lite i mitt shoppande, för det blev inte så mycket den här gången :D
Några basictröjor från H&M

Självklart lite nya träningskläder, det kan jag aldrig motstå

Och så designade jag min egen kaffemugg :)

Man blir ju hungrig av allt promenerande och shoppande, så mat och dryck var en självklarhet

Luleå är en så otroligt vacker stad.
Jag är född och uppvuxen där, tills jag var 16 år, då flyttade jag till Boden.
Jag hoppas att jag en dag bor i den staden igen!!!


Barnens ljusfestival i stadsparken


Och så den mäktiga kyrkan


Träffade på några som  jobbade i kyrkan, så jag bad och tillåtelse att få gå in och fota när det var tomt på folk.

Det har varit en lång, och faktiskt ganska slitsam dag.
Att vara i Luleå när lönen har kommit är ingen lek, man är liksom inte ensam!!!!
Nu är jag ganska trött och tom i huvudet efter alla ljud och intryck.
Det blir en soffkväll med någon bra film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar