Summa sidvisningar

onsdag 26 oktober 2016

Det närmar sig slutet 127/365......

Nu närmare sig slutet av denna veckas x-tra arbete.
Tack och lov!!!
Jag har sovit som en kratta på nätterna hela veckan.
Det kanske beror på att jag har jobbar ganska mycket i 3 v nu, och helt plötsligt dagtid, kroppen/hjärnan vet inte riktigt när den ska vara vaken och fungera eller när den ska sova :(
Tur att jag är ledig i helgen, då ska jag ägna mig åt energi boozt :)

Jobbet har iaf flutit på bra i veckan.
Har dock känt mig som en prao, kan inte alla dagrutiner.
Värst har det varit när jag har jobbat själv och inte haft någon "ordinarie" att fråga.
Jag är ju bara van att jobba natt, och någon kväll, men allt där emellan är helt nytt för mig, men jag tror att jag har gjort det ja ska :)

Efter arbetet idag så var det dags för tvättstugan....tvättkorgen är alltid full!!!
Men nu är det gjort och jag kan jobba på att fylla den igen ;)

Till middag bakade jag pizza, så himla mycket godare än den man köper :)


Och efter middagen fick jag min efterrätt i form av SNÖ!!!!!
Lite vitt hann det komma, som gjord delar marken och bilarna tvärs över gatan, vita :)
Dessutom så lovas det nu snö i hela Norrbotten....jippi!!!
Nu kan jag nog sova gott ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar