Summa sidvisningar

tisdag 18 oktober 2016

Alla dagar är inte bra, men de kan bli bättre 119/365.......

Har inte alls sovit bra efter nattens arbete, men det är sånt som händer.
Ett tidigt samtal irriterade mig en hel del, och det hjälpte till att störa min sömn.
Men jag gick ut och promenerade, det enda som hjälper när huvudet har kaos, när jag hade klivit upp.
Bara jag, hög musik och mina tankar.....så nu mår jag ganska okey igen :)





Jag har hittat en "ny" favorit vad det gäller musik....Laleh.
Jag bara älskar texterna i hennes låtar....så talande på många sätt och vis.
Tänk att vara så ung och ändå ha så mycket erfarenhet...applåder och stående ovationer!!!!




Imorgon blir det gym igen....vad annars ;)
Det är helt fantastiskt vad dessa Magnesiumtabletter har gjort med mig sen jag började med dem.
Som jag sa/skrev tidigare så har alla dåliga symtom försvunnit.
Jag är dessutom så mycket piggare och äter så mycket mer, vilket har varit ett av mina stora problem med tanke på hur mycket jag tränar....avsaknaden av aptit.
I natt åt jag så mycket och så många gånger så jag undrade hur detta skulle sluta, jag är konstant hungrig numera :)
Kanske visar sig resultatet som jag kämpat så länge med :)

Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla ännu en serie innan det är dags att bädda ner sig för natten.

Over and out!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar