Summa sidvisningar

måndag 26 september 2016

Tacksamhetsmåndag....

*Att det som "hände" med min rygg/bäcken/höft gick till sig relativt snabbt så att jag iaf kan promenera, även om det fortfarande gör lite ont
*Personalmöte med förändringar och nya beslut 
*Att få "snålåka" på någon annas wifi på ett ställe som borde vara omöjligt :)
*Att Magnesiumtabletterna verkar ge effekt och att nästan alla "dåliga" symtom har gått till sig
*Bli bjuden på middag
*"Befor work" med Anna
*Ett oväntat mobilsamtal som leder till en resa
*Ett "tacksamhets-sms" från äldsta sonen 
*Att få känna sig stolt
*Magkänslan
*"Mitt hem är min borg" 
*Människor som får mig att skratta och må bra
*Att jag har mig själv, i vått och torrt, och mig kan man lita på :)




6 kommentarer:

  1. Gott att det finns tacksamhet att luta sig emot varje vecka :)

    SvaraRadera
  2. Den sista tacksamheten är kul! Man borde lita på sig själv ännu mer, och även vad magkänslan säger.
    Ha en fin vecka!
    Kram Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det så :)
      Tack detsamma! Kram

      Radera
  3. Människor som får mig att skratta och må bra är min absoluta favorit! ❤
    Before work lät ju busigt och kul! :)

    Ja, det är mycket på din lista jag ler stort åt! :))
    Stor varm kram!

    SvaraRadera