Summa sidvisningar

måndag 26 september 2016

Spenderarbyxornas död 98/365......


Tog med mig plånboken på promenaden för att jag skulle kunna gå och handla på vägen hem, men jag hamnade på villovägar :)

Köpte mig lite kläder inför kommande resa :)
Haglöfs  fritidsbyxa
Svindyra, men fy fan vad jag var värd dem :D!!

Softshell jacka från FXR
Betydligt billigare än byxan....men oj vad plånboken svettades.


Gortexkängor
Inte billiga de heller, men i jämförelse med ovanstående så var det inget snack om saken :)

Allt detta bara för att jag kan och "because I´m worth it"!!!
Nä, skämt åsido....är man en aktiv utemänniska som jag är så behöver man bra kläder, det går faktiskt inte att fuska med det.

Hamnade dessutom på Kupan/Röda Korset...och där var allt nästan "gratis" i jämförelse med de andra inköpen :)
 Jeans från Only


 Craft löparjacka


Och en datorväska (tyckte den var så söt)

Tur att lönen kommer imorgon, för jag har inte shoppat klart ännu ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar