Summa sidvisningar

torsdag 29 september 2016

Jag fångade dagen lite väl mycket 101/365......

I dag så hade jag ett kvällspass inbokat (14-22).
En vettig (???) människa hade förmodligen tagit sig en sovmorgon.
Nu sa jag ju vettig, och dit räknas inte jag :)
Vaknade strax efter 05 och drog ner på gymmet efter frukosten.
Var ganska slut i kroppen när jag kom därifrån.
Men då var det ju så att SOLEN visade sig helt plötsligt och då KAN MAN INTE vara inomhus.....så jag tog mig en frukost nr 2 och sen blev det en promenad.


Väl hemma igen så var jag djävulskt mör i kroppen, i benen rättare sagt.
Men det var bara att bege sig ut igen för jag behövde visst handla lite inför mitt arbetspass.
När jag var klar med det så var tanken att jag skulle äta lite lunch...men då sa kropp och själ ifrån, det var bara till att bädda ner sig och sova en stund, totalt däckad!!


Nåja, jag hann med både att sova och äta innan jobbet.
'Och resten av em/kvällen var jag pigg som en mört :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar