Summa sidvisningar

måndag 19 september 2016

Är det min tur nu 91/365........

Denna arbetsvecka startade med APT på förmiddagen.
Runt mig satt folk och hostade och snörvlade.
Hos vapendragaren är de krassliga....och nu känner jag mig allt annat än pigg.
Jag som aldrig är sjuk har ont i huvudet och fryser.
Om jag nu ska bli sjuk så kan jag väl få vara det på torsdag (min lediga dag) så det inte blir så dyrt :(
Nåja, tiden får utvisa......
*
Det är iaf ca 1 v sen jag började äta Magnesium, och där ser/känner jag en stor skillnad.
Ingen hjärtklappning, ingen huvudvärk, inget sendrag/kramp, sover bättre, ständigt hungrig och magen sköter sig som den ska :)
Bara plus med andra ord :)
*
Den lilla "olycka" som hände mig under helgens löprunda visar knappt några symtom alls.
Känner lite smärta när jag belastar benet i vissa lägen, haltar ibland, men mår för övrigt ganska bra.
Men löpningen får vänta ytterligare några dagar.
Vill inte uppleva den smärtan igen!!
*
Lyckades fixa igång mitt baklyse på cykeln, det behövs verkligen nu när jag snart ska cykla iväg mot nattjobbet.
*
Nu blir det bara lite sofftid innan jag ska iväg och jobba, kanske passar jag på att vila lite också :)

Ha en fortsatt trevlig kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar