Summa sidvisningar

lördag 20 augusti 2016

Spenderarbyxornas uppgång och fall 62/365.....

Tidigt i morse drog vapendragaren och jag ut på en löprunda.
Hur underbart som helst, men väldigt kvavt och fuktigt ute.


Jag led helvetets alla kval i går när jag inte var ute något.
Jobbade ju på dagen och när jag slutade så regnade det en hel del, ont i huvudet hade jag dessutom så det fick bli vila ist.
Hela kvällen så hade jag myrkryp och ville ut, var beredd att ge mig ut på en löprunda kl 23, men jag låg snällt kvar i sängen tills jag somnade :)
Så det var med mycket lätta steg jag sprang idag :)

*
Drog en sväng till Storheden eftersom jag behöver en ny dator.
Det blev det också (dyr!!) och även en 1 TB extern hårddisk, ett USB-minne, lite mat och MASSOR av kanelte :)
Det är bara ICA Maxi som säljer det teet numera, så jag passade på att bunkra upp för ett tag framöver :)

*
Väl hemma i Boden igen så sken solen och det var kanonväder....en promenad fick det bli så klart!!

*
Nu har jag även hunnit sova några tim inför nattens arb.pass (som ger MYCKET pengar)
och väntar bara in tiden tills det är dags att bege sig.
Ha en skön lördag!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar