Summa sidvisningar

tisdag 9 augusti 2016

Regn, regn, underbara regn 51/365......


Blev väckt av larmet kl 06.
Varför undrar ni kanske?
Jo, jag/vi skulle ut och springa.
Jag har semester, jag vet, men jag måste ställa klockan och kliva upp tidigt, och vara trött, för att jag ska orka/idas göra det jag har tänkt.
Om jag sover tills jag vaknar (förmodligen inte längre än till ca 07 iaf) så hittar jag på olika anledningar till att inte göra det jag planerat, och plötsligt känns det för sent att starta igång.
Ja, så funkar jag :)
Men som jag skrev, jag klev up tidigt idag, trött som attan, men löprundan blev av, om än lite kort, men nu är den gjord och vad jag gör resten av dagen spelar ingen roll, även om jag beslutar mig för att ligga pall på soffan, för jag har gjort mitt motionspass :)


Efter att ha ätit lunch och legat på soffan och läst en stund så fick kroppen vila helt och hållet.
Vaknade upp efter en kort stund och hörde att det regnade.
SHIT!!! Jag som ville ut och promenera en stund.
Men åter igen SHIT!!!
När det regnar så bildas vackra regndroppar :)
Upp ur soffan som skjuten ur en kanon, på med kläder och ut i regnet.

Hann bli ordentligt blöt innan regnet upphörde och solen kom fram igen, då kunde jag blocka fram kameran.






Ja, nu har jag motionerat klart för idag.
Förmodligen åker Netflix fram, det kan jag gott unna mig en dag som denna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar