Summa sidvisningar

tisdag 16 augusti 2016

Pigg, oj så pigg 58/365.......

Gårdagens trötthet (pga sömnbrist) var som bortblåst i morse :)
Somnade före 21.00 och vaknade  06.00
Kroppen kändes näst intill euforisk och en löprunda var det som fick "lugna" mig lite.
Det var så otroligt lätta steg som förde mig framåt, helt underbart faktiskt!!
Hade dock en riktig motvind på vissa ställen, men det var bara till att bita ihop och kämpa på.
Bra tid som jag är väldigt nöj med :)

Stannade till i ca 10 sek, en selfi måste man ju hinna med :D

Fram till em, när vapendragaren dök upp, så hann jag med både att dammsuga, vika tvätt och stryka....sen blev det en långpromenad i det vackra (men väldigt blåsiga) vädret.




På min restaurang bakades det pizza till middag.


Efter middagen blev det film, The Martian.
Sen blev det en kortare promenad igen för det var ju fullmåne och solnedgång ute :)


Nu är jag trött igen och ryggen värker, så det är väl bara till att tassa in i kammaren och bädda ner sig för natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar