Summa sidvisningar

tisdag 23 augusti 2016

I´m going on a vacation 65/365.....

Började denna tidiga morgon på bästa sätt...med en löprunda såklart :)
Nu får springskorna vila i 1 v...hur ska det gå mån tro?!

Jag kommer att ha abstinens, det är jag säker på...men jag tar igen det när jag kommer hem igen!!

*
I morgon är det dagen D....äntligen!!
Jag drar till Prag för lite sol, bad, foto och andra aktiviteter :)
Vädret ser ju lovande ut

Jag har sett fram emot denna rese väldigt länge nu, och jag är så glad att jag inte bokade av den eftersom det "hände lite andra saker i mitt liv" när denna resa var bokad.
Fy bövelen vad jag ska fota!!!!!

*
Detta blir det sista inlägget på 1 v ,tror jag iaf, och ni hoppas säkert att det är så!!! :)
Men, men man vet aldrig....kanske skickar jag iväg något slags livstecken när jag är på plats, någonting säger mig att jag inte kommer att kunna låta bli de sociala medierna :)

*
Ha det gott kära vänner!!!
Over and out :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar