Summa sidvisningar

lördag 6 augusti 2016

Idag har kroppen fått jobba 48/365.....

Vaknade tidigt och var jättetrött.
Hade bestämt mig för att springa, men blev lat.
Vädret var skapligt svalt, men superdimmigt.
La mig på soffan och såg ett avsnitt av serien "Stranger things" (jättespännande!!)
När jag kände att jag orkade bege mig ut och springa så hade det blivit varmt, väldigt varmt!!!
Men jag kämpade på och slog ett personligt rekord :)

Sen var det dags för tvättstugan, supertråkigt men nödvändigt.
Tänk om bankkontot fylldes på lika snabbt och ofta som tvättkorgen...det vore nåt!!!

Fortsatte att se min serie, som nu är slut...måste hitta något nytt att kolla på...tips??

Efter middagen var det dags för mera sport :)
Det skulle spelas finalmatch i korpfotbollen, Räddningstjänsten vs FC Bärsölåna.
Även om äldsta grabbens lag åkte ut i onsdags så ville jag vara med och heja fram vinnarna, som (tyvärr) blev FC Bärsölåna.
Pupliktätheten var inte lika stor idag.

Matchen spelades oavgjort och jag trodde faktiskt inte att det skulle koras någon vinnare idag, det var bland det segaste i matchväg som jag någonsin sett!!
Det blev förlängning, men inte ens under denna tid fick något av lagen in bollen i mål!!
Då blev det straffar!!
Jag tror att de hann skjuta 50 straffar innan det avgjordes och FC Bärsölåna stod som vinnare av säsongens korpfotboll.



Äntligen fick jag gå hem!!!

Väl hemma så blev jag sugen på att vara ute en stund till, så det blev en liten fotopromenad :)

Irrade runt lite på måfå och hade inget direkt mål med promenaden.




Tog mig ner till Brännastrand, såg att solnedgången var på ingång.



En vacker kväll, och en helt fantastisk dag är nu slut och sängen ropar på mig.
God natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar