Summa sidvisningar

onsdag 3 augusti 2016

Åska och regn 46/365........

Nästan varje dag är det åska och lite regnstänk, idag var inget undantag.
Morgonen  var dock väldigt solig och fin, om än lite höstkylig.
Eftersom vapendragaren jobbar dygn så kunde vi inte starta upp några stora projekt, men en fm. promenad blev det iaf.

Trots att jag har med mig kameran på varje promenad, så blir det inte så många bilder.
Det finns verkligen inget nytt (för mig) att fota, så less på ett och samma hela tiden.
Snart åker jag till Prag och jag lär bli sjukt besviken om jag inte hittar något att fota där, men den "chansen" är väl så gott som obefintlig :)





Hade båda sönerna (nyklippta) på  middag innan det var dags för äldsta grabbens fotbollsmatch.

Kvällens match är den andra av 2 i semifinalen.....nu är det vinna eller försvinna som gäller!!

Dags för  mig att packa ihop och bege mig mot fotbollsplanen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar