Summa sidvisningar

fredag 8 juli 2016

Värmen återvände 20/365.......

Även denna dag var grå och trist när den startade, men lite varmare.
Några regnstänk här och där har vi fått uppleva, men em blev ju riktigt härlig.

I garaget bor ett husdjur, Ralf (dö din jävel!!!)
Enl vapendragaren så är det en vakthund.
För mig är det bara ren och skär ångest!!!!


Tog bilen till Väderkvarnshöjden för att fota lite.
Inte mycket att se där denna dag, men trevligt ändå.




Väl hemma intog vi lunch och efterrätt ;)


Sen blev det en välbehövd vila, för att orka med em/kvällen.

Vapendragaren jobbade kväll, så efter att ha kokat sommarens första rabarberkräm, begav jag mig ut på promenad.


Njöt till 110% av denna promenad!
Har inte varit ute och fotat på massor av dagar pga vädret, så jag var alldeles till mig i trasorna över allt jag såg :)










Nu verkar det som att "sommaren" kommer tillbaka i några dagar igen, då hoppas jag på nya promenader och massor av bilder :D

4 kommentarer: