Summa sidvisningar

lördag 16 juli 2016

Vad händer med våran värld? 28/365.....

Misslyckad statskupp i Turkiet.

 Över 60 döda i Ankara.



Nice, 84 döda, 200 skadade. 

Det är en skrämmande utveckling vi går till mötes!!
När är det Sveriges tur?!

Och när ,man läser sånt här, då blir man riktigt rädd...på riktigt!!
Expressen

Hela natten har jag sett på nyheterna som har sänts ang kuppen i  Turkiet.
Det är så ofattbart att sånt här händer, det är så långt ifrån våran verklighet, men ändå så nära.

Har trots alla dessa tragiska nyheter sovit gott idag, men drömt väldigt konstig dröm.
Begav mig ut på promenad efter middagen, för att få lite annat att tänka på.

Trots allt "hot" om massor av regn, så sken solen så vackert när jag klev upp (men jag blev ganska blöt när jag cyklade hem i morse!!!)












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar