Summa sidvisningar

måndag 4 juli 2016

Tacksamhetsmåndag.........

*Att helgen är över och vi är lediga igen
*Stilla sommarregn
*Mat på bordet, tak över huvudet och kläder på kroppen
*Att min nacke värker mindre
*Att min yngsta son fick ett nytt sommarjobb
*Ängar med vildvuxna sommarblommor
*Uteserveringar
*Tandpetare
*Träning i olika former
*Närhet
*Kramar
*Samtal där allt löser sig
*Att tankar bara är just tankar 
*Det man inte alltid ser, men kan ana
*Att det oftast finns hjälp att få när man mår dåligt på ett eller annat sätt
*Empatiska/hjälpsamma medmänniskor
*Hur musik (i lagom mängd och av rätt sort) kan få en att må bra/bättre 

♫ .(ړײ) ♫.
♥ .«▓» ♥.
♫..╝╚.. ♫

"dont worry, be happy"

*Att mitt nattjobb innebär "ensamhet" och total tystnad (sånt behöver jag, tid för mig själv) :)
*Världens underbaraste man - Fredrik ♥♥
*Flams och trams
*Trevliga svärföräldrar
*Att jag får vara som jag är

(> " " <) (> " " <) (> " " <)
( ='o'= ) ( ='o'= ) ( ='o'= )
-(,,)-(,,)- -(,,)-(,,)--(,,)-(,,)
Ge en kram... och låt den vandra...från den ena till den andra... 

att kramas är bra...tycker jag...just nu...är min kram hos dig... ♥♥♥





2 kommentarer:

  1. Samtal där allt löser sig - fastnar extra för den raden som känns extra hoppfull! :)
    Fin lista :) som alltid!
    Önskar dig en fin vecka!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Eva!
      Och detsamma önskar jag dig!

      Radera