Summa sidvisningar

söndag 17 juli 2016

Söndag igen 29/365.........

Så blev det söndag igen och helgen är snart slut.
För mig tar helgen slut imorgon kl 08 när jag vakar av efter helgarbetet.
Då är jag åter igen ledig i nästan 2 v innan det är dags att återvända till "Bregottfabriken".
Om ni inte redan visste det, så har jag haft semester sen 1 juni, går bara in och jobbar var annan helg, och det känns som en helt okey lösning för mig :)

Har sovit riktigt bra denna helg, förutom idag då jag vaknade alldeles för tidigt :(
Men det funkar ändå, det är ju bara denna natten kvar.
Efter att jag hade intagit min "andra frukost" för dagen, så blev det en långpromenad.

Klicka på bilden för att se i helskärm/Click on the photo to enlarge
Underbart väder, ingen sol men härligt varmt.
Det hade tydlligen regnat under förmiddagen, men det hade jag missat :)



Framme vid Trångforsbron så tog jag beslutet att ta mig ner under bron, ett beslut som jag näst intill ångrade innan det var över.
Kanade nerför slänten i det regnhalkiga gräset och höll på att kana rätt ut i skogen.


Vägen tillbaka upp till bron var inte mycket lättare.
Gled hela tiden ner igen och hade väldigt svårt att ta mig upp på bron, men skam den som ger sig!!!

Nåja, resten av promenaden genomfördes på asfalt, så där har jag inget att klaga på :)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar