Summa sidvisningar

torsdag 7 juli 2016

Satan called, he want his weather back 19/365.......

Vaknade upp till ännu en gråtris morgon, men det regnade ju inte iaf!!
Nu är jag less, rent ut sagt jävligt skitless, på det här vädret!!!
Det är inte okej att behöva ta på sig långbyxor och jacka igen i juli.
Det är sommar nu, vad är det som vädergugarna inte fattar?!



Trött är jag oxå :/
Har svettats som fan i natt, dessutom så har det varit trångt i sängen.
Det blir ju lätt det när två vuxna ska dela på en 120 cm säng.
Men det är mysigt oxå :D
Jag får väl sova när jag blir gammal (och begraven).

Trots värmen (inne) och kylan (ute) så blev det en löprunda i morse.
Benen var tunga som betong och mållinjen var knappt synbar.
Tittade flera ggr på pulsklockan och insåg att vi sprang alldeles för fort för att orka springa en längre distans än vi brukar, men i mitt huvud gick det så sakta så det kändes som att vi inte förflyttade oss alls.
Tog oss trots detta en liten bit längre än sist och dessutom på en ngt bättre tid, så man får väl helt enkelt vara nöjd med det :D
Ca 4,7 km blev sträckan idag.

Tog en promenad ner på stan och mumsade lite glass.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar