Summa sidvisningar

fredag 1 juli 2016

Igår och idag 12 och 13/365.........

Ännu en dag så missade jag att skriva mitt dagliga inlägg, slarvigt!!
Så nu skriver jag ihop dessa två inlägg till ett ist :)

Det hände ju inte så mycket igår, mer än att jag gick in och jobbade ett x-tra pass på jobbet (hade ju helt förträngt att jag hade lovat detta).
Dagen började tidigt som vanligt och slutade sent som vanligt, och inget speciellt blev gjort...men så är det ju ibland.


Det vackra vädret håller iaf i sig, men tydligen bara några dagar till....är sommaren över sen?!
Jag längtar efter att tillbringa lite tid, i solen, på badstranden, men det har inte inträffat ännu...måste göra något åt det, en sommar utan ett dopp går ju inte för sig :)

~ ~

Idag så klev vi upp i ottan, som alla andra dagar ;)
Ville passa på att springa innan solen hade hunnit värma upp för mkt, klokt val insåg vi ganska snabbt.
För trots det mulna vädret så var det varmt redan tidigt.
Ännu ett personbästa på denna löprunda, inte speciellt lång, men snabb :)
Nu är det väl dags att sänka farten lite och försöka öka på distansen igen.


Eftersom jag har jobbar helg (natt) denna helg, så behövde jag sova några timmar på em.
Vaknade upp runt 16, groggy som bara den.
På med lätta kläder och ut på långpromenad....helt underbart.

Min vapendragare har blivit utbeordrad för att jobba hela helgen, så jag fick gå utan sällskap idag :(
Men, det är oxå sånt som händer.






Nu sitter jag är här på jobbet och har drygt 30 nattimmar framför mig, men det får gå det oxå, sen är jag ju ledig i 2 veckor igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar