Summa sidvisningar

söndag 26 juni 2016

Vi rullar fram 8/365............

Ännu en fantastiskt, underbart varm och härlig dag!!!
Började morgonen med en löprunda, som inte var så härlig som jag hade hoppats på.
Vi väntade för länge så värmen hade slagit till, orkade inte springa vidare utan var tvungen att uppsöka skuggan....men, men, det är sånt som händer :)


Resten av dagen så har vi mest "rullat" fram...på cykel :)
Gjorde veckohandlingen när vi ändå var på "rull", hur tänkte vi där :o

Väl hemma så fick vi tydligen besök av kakmonstret.

När kaffet var uppdrucket och kakorna (näst intill) slut så rullade vi iväg igen.
Denna gång mot Dollar Store.
Hattprovning och fniss :)



12 kommentarer:

  1. Klokt att inte springa vidare i värmen! Smartare att uppsöka skugga!
    Kul att prova hattar :)
    Trevliga bilder från trevliga dagar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, vi hade inget val, vi orkade inte springa vidare.
      Tack! :)

      Radera
  2. För mig låter det som tortyr att springa överhuvudtaget men i sol måste helt klart vara värre. Det är tur att alla inte är som mig=)

    SvaraRadera
    Svar
    1. I rätt temperatur så är det underbart att springa :)

      Radera
  3. Ja springa eller gå med stavar i den här värmen då får man allt stiga upp i ottan för när värmen väl kommer klarar inte jag att gå ens. SÅ det blir tidigt eller inte alls. Jag tog ledigt från motionerandet i helgen.Hattaprovning är det bästa jag vet.Den hatten klär dig fint.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, motionen måste ske i ottan om man ska orka :)
      Tack! Jag köpte mig en rosa keps, kanske köper jag hatten nästa gång :D

      Radera
  4. Springa har aldrig varit min grej. Får bli promenader istället. Men visst är det skönt att röra på sig, när det inte är allt för varmt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Att promenera när det är varmt gör mig ingenting, men att springa...då tar kraften slut fort.

      Radera
  5. Att överhuvudtaget planera att springa är ju beundransvärt. Men att göra det i värme och sol kan vara nog så påfrestande. Kanske förnuftigare att prova hattar, det var säkert roligare, såg det ut som.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är underbart härligt att springa...när det inte är för varmt :)
      Ja, det var roligt...mycket skratt blev det :D

      Radera