Summa sidvisningar

tisdag 21 juni 2016

Mobilfri dag 3/365.....

Idag blir det 2 inlägg på raken, bara för att vi har mobilfri dag.
Anledningen till att jag ändå sitter vid datorn är för att min "vapendragare" drog iväg på ett uppdrag och då passar jag på att göra detta (jag fick tillåtelse).
Däremot så kommer jag efter detta inlägg att stänga ner datorn och göra något annat, typ umgås med "vapendragaren" när han kommer hem igen :)
Jag har varit så duktig så jag har inte kollat Facebook eller någon annan sida sen igår, och det tänker jag fortsätta med tills imorgon.

Men, nu till dagens aktiviteter.
En halvlång promenad har vi hunnit med, efter att vi behagade kliva upp någon gång på förmiddagen.
Ibland så måste man ha såna dagar. Dagar när man gör så lite som möjligt och ändå tycker att dagen har varit bra.
Hur ogärna man än vill, så måste man vila ibland.

Promenaden gick genom blöt skog och där fanns det mygg så det räckte och blev över.

Solen sken med sin frånvaro även idag, även om den lyser just nu.
Regnstänk bjöds det oxå på, men det var bara uppfriskande.
Och givetvis var kameran med :)






2 kommentarer:

  1. The top one looks like it's going to start spinning and take off. And the purple flower looks like evil fingers, noice.

    SvaraRadera