Summa sidvisningar

måndag 27 juni 2016

I´m walking in sunshine 9/365..........

I går blev det ingen fotopromenad så mobilkameran fick tjänstgöra ist.
Idag skulle jag egentligen ha tagit en tripp till Luleå, men det blev inställt, så jag tog mig en promenad i det vackra vädret.

Medans jag promenerade och såg allt det vackra omkring mig, så formulerade jag dagens "Tacksamhetsmåndag"
Det är verkligen de små sakerna som får en att känna tacksamhet!!

Klicka på bilderna för att se i helskärm/Click on the photo to enlarge







Jag har länge velat få möjlighet att fota en fin fjäril, det fick jag idag!
Har även haft en önskan om att hitta ett spindelnät med vattendroppar på, det hittade jag idag!
Sen allt annat vackert som jag fick möjlighet att beskåda och fota är ju bara bonus :)













Livet är så fantastiskt underbart just nu, så i mina ögon är allt vackert!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar