Summa sidvisningar

tisdag 21 juni 2016

En efterlängtad promenad 2/365.............

Eftersom jag har jobbat hela helgen, och dagarna innan det så regnade det en hel del, så har jag inte varit ute på någon långpromenad.....men igår fick jag åter igen bege mig ut och sträcka på benen.


För en som inte ser nöjet i att vara ute i naturen och promenera, så kan det vara svårt att förstå hur mycket gott dessa promenader gör för en inbiten "promenerare".
Jag blir sjuk i både kropp och själ när jag måste vara inne av en eller annan anledning.

Någon sol bjöds det inte på i går, men heller inget regn, iaf inte på min promenad.
Det var svårt att hålla ett bra tempo, jag ville fota ALLT jag såg.
Det var ju flera dagar sen jag fick möjlighet att vara ute på min fotorunda.
Men lite smått och gott tänkte jag nu bjuda på från gårdagen.
Håll till godo!!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar