Summa sidvisningar

måndag 9 maj 2016

Tacksamhetsmåndag.....

Ja, då var det ju dags igen.....TACKSAMHET

*Idag känner jag tacksamhet över att vara hemma efter min lilla semestertripp till Stockholm.
"Borta bra, men hemma bäst"
*Stor tacksamhet känner jag för att min son, som var med på resan, hann till sitt inbokade möte i Stockholm trots att tåget var försenat.
*Ännu större tacksamhet känner jag över att sonen kom in på den utbildning han ville gå och att han blev placerad hemma i Boden.
*Att jag har någon bredvid mig som får tvivlet att skingras.
*Att framtiden ser ljus ut.
*"Vårkvittriga" fåglar
*Brusande vatten
*Grönska
*Solen/Värmen
*Tunnare kläder
*Tid för träning 
*Uteserveringar
*Människor som sprider positiv energi
*Att sommaren snart är här

Mer tacksamhet hittar du här





10 kommentarer:

  1. Sol vår och uteservering kan det sägas bättre!
    Kramar Karin

    SvaraRadera
  2. That is an interesting group! P.

    SvaraRadera
  3. Mycket framtid i din lista :) Fint när den känns ljus!

    SvaraRadera
  4. En härlig vecka och mycket att vara tacksam över

    SvaraRadera
  5. Grönska och vårkvittriga fåglar det är livsglädje!
    Kram Karin

    SvaraRadera