Summa sidvisningar

måndag 30 maj 2016

Tacksamhetsmåndag....

Ja, det är måndag, då vet ni vad som gäller.....

*Hälsade på min moster, som mår så mycket bättre nu
*Att Fredrik BARA är borta i 2 v, men tack o lov i Sverige, så jag kan prata med honom i mobilen.
*Förtroende från oväntat håll
*Att spåren efter Silk epilen är mindre dag 2
*Att alla sommarkläder från i fjol, passar även i år
*Att mitt hem blev ordentligt städat i brist på annat (Läs: ensam och saknar)
*Att det är mindre än 1 v tills F kommer hem
*Att midsommarblommorna har börjat slå ut
*Att jag lyckades fota 2 olika fjärilar (i fjol såg jag inte en endaste fjäril)
*Promenadsällskap (när jag inte känner för att gå själv)
*Fortsatta planeringar
*Ännu mera framtid
*Att min underbara vän Anna mår bra ♥♥
*Att pollen inte känns lika besvärande nu.




4 kommentarer:

  1. Så mycket fint :) Fastnar extra för "Ännu mera framtid"! :)
    Många fina punkter i din lista! Tack för att du är med och förgyller mina måndagar!

    SvaraRadera