Summa sidvisningar

måndag 25 april 2016

Tacksamhetsmåndag......

Dax att sammanfatta all den tacksamhet jag känner....

*Att det inte snöar varje dag
*Att solen visar sig och värmer lite, även om vindarna fortfarande är kalla
*Att min jobbar helg är över och jag är ledig i nästan 2 veckor
*Att det bara är 1 vecka kvar tills jag och äldsta son åker till Stockholm
*Samtal med någon som delar ens INTRESSE
*Att min äldsta son har kommit hem från Rom
*Att min yngsta son har varit hos mig i 2 veckor
*Att min dotter ringde, har inte pratat med henne på väldigt länge :(  ♥
*SOFFHÄNG
*Att jag har, med hjälp, vågat mig tillbaka till gymmet 
*Mina, så gott som, dagliga fotopromenader
*Att få gå och LÄGGA sig/SOVA/VAKNA upp med någon ♥♥
*Nytt umgänge
*Nya äventyr
*Nya platser
*Insikter
*KÄRLEK ♥♥♥♥♥♥
*Mat på bordet
*Tak över huvudet
*Pengar så jag klarar mig
*Min dator som kom tillbaka från service, pigg och fräsch
*FREDRIK ♥♥


Ja, tänk....jag hade massor att vara tacksam för även denna måndag ♥♥

Installerar gott humör hos folket.
Vänligen vänta....
█░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
Nedladdningen slutförd...
███████████████████████ 
Skratta och var glad :)



8 kommentarer:

  1. Tack för nedladdningen av gott humör :) Det måste ha varit det jag kände tidigare idag - till och med solen tittade fram och har hållt sig framme ;) Tack!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, det var så lite så ;)
      Här toksnöar det på tvären och blåser kraftigt :(

      Radera
  2. Haha :-) Gillar installationen av gott humör. Den fick mig att le stort. Fin tacksamhetslista och det där med att ha någon som delar ens intressen är viktigt. Det berikar. Fin ny vecka till dig.

    SvaraRadera
  3. Härlig lista!
    Gott humör behövs hos folket, så bra att du fixar det :)

    SvaraRadera
  4. Det var mycket fint på din lista, och 2 veckors ledighet låter toppen!
    Kärlek mår vi också bra av, och nedladdningen av ditt goda humör var en fin idé.
    Kramar Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Det "goda humöret" bjuder jag på, kul att det kommer till användning ;)
      Kram!

      Radera