Summa sidvisningar

måndag 18 april 2016

Tacksamhetsmåndag.....

Dags att reflektera, det är ju måndag igen.

Jag har så mycket att vara tacksam för denna vecka, veckor före och massor av veckor efter detta, vet inte vart jag ska börja.

Min tacksamhet går till den person som dök upp i mitt liv efter massor av år som singel.
En person som får mig att känna mig älskad, behövd, åtrådd, viktig.
En person som tycker om mig för den jag är.
En person som har intygat mig att det finns bra karlar också.
En person som får mig att se ljust på framtiden.
En person som får mig helt ur balans, på ett sätt jag inte trodde var möjligt.
En person som är vacker inifrån och ut.
En person som jag inte vill leva utan.



Mer "tacksamhet" hittar du här

8 kommentarer:

  1. Ibland bara händer det.....och det blir SÅ bra!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Om allting i detta universum är i konstant rörelse kosmiska/anatomiska vibbrationer så låter det som om era vibrationer harmonierar med varandra. Vilken underbar känsla det är. Jag är tacksam för att få leva i dessa tider och dela allt detta underbara i livet med personer i min omgivning so. Betyder så mycket för mig, familj vänner och absolut inte minst DIG.

    SvaraRadera
  3. Underbart! Grattis tiller båda :) Det är fint när man hittar så rätt!

    SvaraRadera
  4. Vad härligt det låter!! Unna dig att njuta av varje sekund med denna person!

    SvaraRadera