Summa sidvisningar

söndag 21 februari 2016

Helgbilden.....

Min helg, som började i onsdags och slutar på måndag morgon, har bestått av nattjobb.
Orkar inte med att göra så mycket mer än äta, sova och jobba.
Idag orkade jag mig ut på en promenad, annars har knappt varit ut genom dörren.
MEN.....det jag har gjort under dessa nätter, är att jag har läst, läst och åter läst...det är det jag gör på mitt jobb :)

Den första boken som jag har läst ut, berörde mig väldigt mycket.
Bara tanken på att det finns barn som växer upp på detta sätt, får det att värka i min mage :(


Den andra boken, som jag började på under lördagsnatten, handlar om Lars-Inge Svartenbrands dotter och hennes traumatiska uppväxt.


Nu har jag snart jobbat klart och får vara ledig i 5 dagar innan det är dags att bege sig ut och jobba igen.


Fler bilder på temat "Helgbilden" hittar du här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar