Summa sidvisningar

lördag 30 januari 2016

Jag får aldrig nog.....

Det bästa jag någonsin köpt mig själv, är min kamera!!!
Jag ser världen på ett helt annat sätt nu, söker hela tiden efter spännande/vackra/ovanlig/färgglada saker att fånga på bild.
Många gånger får jag "slänga bort" bilder eftersom jag förstår att ni som tittare inte kommer att ha en aning om vad det är jag har försökt fånga, kamerabilden överensstämmer helt enkelt inte med den bild jag ser utanför kameran.
Men ibland lyckas man och då är det så himla kul att få dela med sig av sin "fångst".
Idag har jag inte lyckats med nåt speciellt, men det blev en del trevliga bilder iaf.
En lång promenad blev det oxå (som vanligt) men den där jävla skitappen #runkeeper kan slänga sig i väggen!!!
Det var länge sen den orkade "hålla igång" lika länge som jag, den slutar alltid att fungera efter några km.
Idag lyckades den hålla igång i 10 km, men vi höll minsann ut i 14 km!!!










































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar