Summa sidvisningar

lördag 30 januari 2016

Jag blir så rädd...

Sånt här gör mig rädd, jävligt rädd!!
När "civila" människor går ut och tar saken i egna händer för att stoppa invandringen och dessutom har siktat in sig på ensamkommande flyktingbarn.
Många påstår att våldet har ökat iom alla "nysvenskar" som har anlänt...och säkert är det så, men att "stoppa våld med våld" är aldrig den rätta lösningen.
Likväl som jag välkomnar alla nyanlända, jag vurmar för dem och vill att de ska få ett drägligt liv, så förstår jag att Sverige har tagit sig vatten över huvudet, flyktingtillströmningen måste givetvis lösas.
Vi kan inte ta emot fler, vi har snart inget mer att erbjuda dem förutom en "krigsfri zon" (hur länge då???), men det räcker inte. Det är inte humant att trycka in en massa människor i urskogen, in the middle fucking of nowhere, bara för att!! Vi måste kunna hjälpa dem oxå, inte bara förvara dem.

Länk till artikeln i Expressen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar