Summa sidvisningar

torsdag 19 november 2015

Äntligen.....

Det känns som en hel evighet och lite drygt det, sen jag sist var ute med min kamera.
1 vecka är det iaf, och idag fick jag äntligen möjlighet igen.
Jag och grannen Ulf promenerad iväg mot outforskade mål idag, Vittjärv var vår destination.
Vi hann med att fota både vid älven och vid Vittjärvsträsket.
Allt går i vitt/grått, men är vackert ändå.
Avslutade våran promenad ut till Ängesholmen och kollade till det nya asylboendet.
Träffade på ett gäng supertrevliga, glada, "hejiga", engelsktalande karlar som undrade om vi var fotografer.
När jag svarade att det var bara för vår nöjes skull som vi fotade, då slog en av dem sig på knäna och skrattade gott.
Ja, just det...jag hann ju med att kasta mig på rygg och gjorde ett försök till en snöangel.
(Hmmmm, kasta mig på rygg...det där lät ju vackert)
Ser dessutom att jag har glömt att ändra till promenad på appen, det står att vi har "sprungit".
Ja, fort gick det, kanske ändrade appen sig själv?!
(Klicka på bilderna så ser du dem i helskärm)
































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar