Summa sidvisningar

fredag 23 oktober 2015

Det ser mörkt ut.....

Just nu händer det så ofantligt mycket i vårt avlånga "minimjölks"-land.
Gårdagens attack mot en skola i Trollhättan rörde nog om för det flesta människor.
Man kan varken ta till sig eller förstå hur det kunde hända.
(I skrivandets stund så är flera skolor runt om i Sverige avspärrade pga hot)
Men med tanke på hur många det är som sitter och slänger ur sig rasistiska kommentarer och "peppar" andra till att göra samma sak så är det väl egentligen inte så konstigt.
Vissa människor ser sig som "den avgörande" för denna sortens "flyktingpolitik", de anser att det är de som ska lägga allt till rätta igen.

I flera dagar så har olika asylboenden stått i brand, den ena efter den andra.
Tack och lov så var det inga människor där just då, men vad säger att det nästa gång ska löpa så "smärtfritt"???

Jag läser alla nyheter jag kommer över, varje dag, förutom det som Avpixlat och Expo m fl delar med sig av.
Det som står på dessa sidor får mig att drömma mardrömmar på nätterna.
Hur kan människor bli så kalla och hatiska? 
Även om många förstår att flyktingströmmen inte kan fortsätta på detta vis, utan något måste göras, så har INGEN rätten att ta saken i egna händer och hota/bränna/mörda mm andra människor.

Det som är mest skrämmande, tycker jag, är att de människor som sitter och påstår att invandringen medför mera brott/terrordåd mm, det är de som utför dessa handlingar för att de påstår sig vara "less" på att ingenting görs av politikerna.
Kanske är det så att våra politiker är flata?!
Men det kanske är så att de faktiskt gör allt det som förväntas av de?!
Jag har faktiskt ingen aning om det!!!
Men det jag faktiskt har en "aning" om, det är att jag absolut INTE vill ha Jimmie Åkesson som statsminister!!!!
Min mage knyter sig när jag tänker på den mannen!!!

Många är de som som tror att Sverige skulle bli så himla bra om den mannen kom till makten.
Själv tror jag att vi kommer att få ett rent helvete om det skulle ske!!!
Inte för våran egen del, för de ariska svenskarna menar jag, utan för alla de nysvenskar som just nu befinner sig i detta land (jag skriver inte "vårat" land, för jag tycker att det är deras land också).
Jag har en känsla av att en ny "Hitler-tid" skulle kunna inträffa om Jimmie fick ta över och bestämma......hujja säger jag bara, det luktar död långa väg.

Till er som läser detta och som förstår hur jag tänker och som tycker samma sak....
TILLSAMMANS ÄR VI STARKA OCH KAN FÖRÄNDRA!!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar