Summa sidvisningar

måndag 3 augusti 2015

Många steg blev det....

Idag har det varit en helt fantastisk dag.
Började morgonen med en löprunda på 9, 1 km, det längsta jag NÅGONSIN i hela mitt liv har sprungit.
Nu känns milen väldigt nära.

Senare på dagen så åkte jag och grannen Ulf ut på fotosafari.
Örngårdsberget var första destinationen.
Kände mig som en bergsget efter alla stockar och stenar vi var tvungen att klättra på/över innan vi var uppe.
Men wow vilken utsikt.
( Du vet väl att du kan få upp bilden i helformat genom att klicka på den, så kan du "pila" dig igenom alla bilder sen)




































Nästa destination blev Degerbergsfortet.



 Fontänen vid Brännastrand




 Vägen mot Luleå















Sen bar det iväg mot Rödbergsfortet.



























Vid det här laget så hade jag förbränt så mycket kalorier så jag kände mig svag.
Kvällens planerade middag, bestående av väldigt nyttiga ingredienser, kändes helt galet.
Jag behövde kalorier, massor av sådana, för att skaka igång kroppen igen, annars skulle jag tuppa av under våran planerade kvällspromenad.
Middagen fick istället bestå av någonting som jag mycket sällan äter....pizza.
Det var som att vara med om en smärre explosion, snacka om att kroppen kickade igång när det fick i sig energi.

Full av ny energi så tog jag och Ulf bussen till Sävast och gick sen hem därifrån.





 Mona-Lisas oas från andra sidan älven











































Nu har jag bara en sak att säga: GOD NATT ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar