Summa sidvisningar

torsdag 11 juni 2015

Skolavslutning och (ålders-)krämpor.....

Ja, vilken dag!!
Nu har även minstingen lämnat grundskolan och det är lite svårt att fatta.
Även minstingen börjar bli stor ♥

Började denna dag med en löprunda, som avslutades i smärta :(
Ganska snabbt in i löprundan så fick jag väldigt ont i vä höft.
Smärtan gav inte med sig utan blev värre, men jag kämpade mig framåt trots allt.
Vet inte om det var kramp eller om det låste sig någonstans i bäckenet.
Har haltat mig igenom em/kvällen och tagit beslutet att vila imorgon.

Idag så hade min blogg besökts av den 17000:e läsaren, vilken seger!!!
Känns så kul att se att det är iaf några människor som har uppmärksammat det jag skriver :D
Efter att jag skrev detta på FB så hade jag ytterligare några besökare!!

Mina inlägg här på bloggen kommer ganska "sporadiskt", men när jag gör ett inlägg så är det för att det finns något som jag har behov av att dela med mig.
Kanske inte alltid till allas belåtenhet, men det gör inget!!!
Till styvene och sist så är det här min blogg och jag delar med mig av det jag vill!!

Stort tack till er som återkommer hit och stort tack för de positiva kommentarerna på FB.

Peace and love ♥♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar