Summa sidvisningar

söndag 31 maj 2015

Morsdag....

Denna dag började med en väldigt grå himmel som "hotade" med regn.
Cyklade till jobbet i lite nordlig vind, och det var allt annat än det väder vi bjöds på igår.

Efter att ha jobbat mitt pass så åkte jag iväg till mamma som bjöd på middag (vilket en mamma ABSOLUT inte ska behöva göra på denna dag, men nu blev det så)

En helt ordinär, supergod husmanskost stod oss barn till förfogande, och vi var givetvis supernöjda över detta.

På morsdag så ska mor ha blommor, så även min mor
Själv tror jag aldrig att jag har fått några blommor på morsdag, men jag är nöjd med det också....sms duger bra ♥♥

Efter detta firande hos mor så var det dags att cykla hemåt, man blir ju trött efter en hel dags arbete när man börjar komma upp i åren ;)

Cykelturen hem var en fröjd för ögat och som ljuv musik för själen....
Vädret har under em vänt och nu bjuds det på strålande sol.
Allt har nu "exploderat" där ute och är så grönt och underbart vackert!!
Jag cyklade sakta och njöt av sol och fågelkvitter, kände mig smått religiös över allt det vackra jag såg.
Nu återstår en helt ordinär söndagskväll med lite tv-tittande och sen några kapitel i boken.
I morgon är jag ledig men har lite "hemmafix" att ta hand om...precis som det ska vara.
Ha en fortsatt skön söndag ♥♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar