Summa sidvisningar

tisdag 19 maj 2015

Jag vet vart tomten bor....

......i mitt förråd
Jag hittade honom i ett hörn längst in i förrådet när jag idag (äntligen) tog mig tid att rensa och städa.

Detta förråd är nåt som har hängt över mig en lång tid, och idag var det dags.
Jag visste ju att jag skulle orka idag efter gårdagens fantastisk väder som gav massor av energi.

Före

Efter

Va säger ni???
Vilken skillnad va!!

Det blev 2 vändor till sophuset med massor av skräp + 2 vändor med cykel till Röda Korset.
Cykeln var så fullastad så jag fick sitta längst fram på sadeln.
Styret var överbelamrat med påsar och svårhanterad när jag skulle försöka svänga.
Jag måste ha sett ut som en "dåre" där jag cyklade fram.
Det blev en sväng till fots också, vissa saker var för stora att sätta på cykeln.
Men nu är det gjort och det känns så himla skönt.

Nu är jag värd en god middag och sen blir det lite tv-tittande.
Kroppen är rätt slutkörd nu efter morgonens benpass på gymmet och sen städandet i förrådet som gav mig en ömmande rygg.

Panerad fisk och stuvad spenat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar