Summa sidvisningar

måndag 6 april 2015

Ett år äldre....

Ja, så har jag då hunnit med att fylla 48 år.
Morgonens första grattis kom från bästa grannen Ulf som plingade på dörren strax efter 06 och överlämnade en present, en ljuslykta med mitt namn på.
Det har plingat i mobilen precis hela dagen, massor av gratulationer både via sms och Facebook.
Har haft besök av nära och kära som kom med både blommor och blader ( "klöver"=money, money, money)
Har haft en mycket trevlig dag, väldigt lik alla andra dagar....enda skillnaden har varit att så många har besökt mig på en och samma dag :D
Känner jag mig äldre??? Nääääää
Märks det att  jag är äldre??? Näääää
Var dock tvungen att kolla statusen på min ålder i morse och kunde konstatera att jag som nybliven 48-åring sprang mitt personbästa på löpbandet :D
VILL MAN SÅ KAN MAN!!!! (åldern är ingen ursäkt!!!)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar