Summa sidvisningar

söndag 15 februari 2015

Övertränad....(skojar bara)

Startade denna dag väldigt tidigt, varför frångå ett vinnande koncept;)
Var på gymmet redan kl 08, och där var det helt öde.
Hann med 4 km promenad, 4 km löpning (personligt bästa idag!!!) och drygt 1 tim gym....samtidigt som jag kollade skidor på tv.....pust
Det blev mycket idrott på en och samma gång :D
Dagen är ju inte slut ännu, har nog knappt börjat för många, och för mig återstår det 2 (hoppas jag!!!) innebandymatcher live innan jag kan säga att "Nä, nu har vi idrottat klart för idag, det är ju en dag i morgon också" 

2 kommentarer:

  1. Starkt Ulrika! För mig blev det 10 km prommis AF 1-Bränslan-Torpgärdan o hem. Superväder och, som du, behaglit ensam.Nu skall jag sniktvätta o städa.

    SvaraRadera
  2. Fan vad vi kan!!! Och vad bra vi mår :) Bra jobbat av dej också!!

    SvaraRadera