Summa sidvisningar

onsdag 19 november 2014

I natt hade jag besök....

När jag igår kväll höll på med mina vanliga arb. uppgifter så började det att lukta cigarettrök.
Jag trodde att ett fönster el dyl var öppet och att jag kände röken från någon granne.
Kollade givetvis efter, men allt var stängt.
Tänkte inte så mycket mera på detta utan fortsatte med mitt arbete.
Efter en stund så uppmärksammade jag att det var endast på ett speciellt ställe det luktade.
Varje gång jag gick förbi detta ställe, så luktade det rök.

Senare på kvällen/natten när  jag satt i personallägenheten och läste, så började det plötsligt att lukta rök där jag satt.
Även denna gång så provade jag att gå en bit därifrån, för att konstatera att det luktade inte på nåt annat ställe än vid soffan.

Det är faktiskt inte första gången jag upplever aktiviteter på mitt jobb, det "rör på sej" en hel del.
Nu blir kanske mina kolleger rädda när dom läser detta, men snälla bli inte det :)
Vart jag än är, vilket jobb jag än har och vart jag än bor så händer det saker runt mej.
Det är nog bara så  att jag är lite för mottaglig för detta och därför så "busas" det en del på de platser jag befinner mej :)

Pratade med min pappa om detta förra veckan och han är ju inte heller "befriad" från andevärlden fick jag veta.
Ser fram emot vad denna natt kan ha att erbjuda :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar