Summa sidvisningar

fredag 28 november 2014

Husdjur.....


Ni som inte vill höra mig spy galla över husdjur bör sluta läsa precis här!!!!!!

*

Det finns få saker som äcklar mig så mkt som alla dessa privata bilder med era husdjur på.
Absolut inte djuren i sig, jag gillar djur, men ställena dom är placerade på.
"Det finaste man har sätter man på bordet" och BANG!!!!!! där ligger eran katt mitt bland tallrikar och mat och fläker ut sig som värsta "kungen över köksbord".
Så jäkla vidrigt!!!!

Sen har vi då hundarna som gärna ska ligga nerbäddade i era sängar och se ut som det är där dom hör hemma, i en SÄNG!!!!!!
Min (högst) personliga åsikt är att djuren ska inte tillbringa sin tid på dessa ställen, fruktansvärt ohygieniskt.

Det som får mig att vilja kräkas (kämpar just nu med att behålla dagens måltider enbart vid denna tanke) är när era (eller andras) hundar spenderar en viss tid på att  använda tungan till att rengöra organet och sen vispar runt några varv i bakre regionen för att bli riktigt ren efter att ha varit ute på långpromenad och uträttat sina behov, samtidigt som nosen dras som en "skattsökare" mot backen för att hitta goda dofter av motsatta könet som man kan stanna till vid och  lukta lite och kanske slicka lite på innehållet.
När denna promenad är över och "underredet" är glänsande rent, då ska vi pussa och slicka lite i husse/mattes ansikte!!!!!
Jag säger bara fy fan vad äckligt!!!!

Måhända att husdjuret är människans bästa vän, men dom är ändå inte på samma nivå som oss.
Dom är ju djur!!!
Vi människor luktar inte varandra i rumpan (inte jag iaf!!!, jag kan givetvis inte ta ansvar för dina handlingar) för att lära känna varandra.
För människan räcker det med ett enkelt "Hej, jag heter.....", därför anser jag att människor är människor och djur är djur.

Nu har jag "spytt färdigt min galla"
Häng mig om du vill, 
I don´t give a fuck!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar