Summa sidvisningar

tisdag 7 oktober 2014

Felicia 18 år idag.....

Den 7/10 1996 kl 22.31, föddes denna underbara vackra tjej, min dotter ♥♥
Eftersom jag redan hade en son så var lyckan över denna dotter total (det hade den varit även om du var en kille ♥♥)

*

Redan från dag 1 hade du en egen vilja, en vilja av stål.
Du var inte rädd för något (förutom dammsugaren och "gubbar" i keps och glasögon).
Du gick din egen väg och provade dig fram tills du lyckades med  ditt "uppdrag"......och gissa om det blev många hissnande upptåg ;)

*

När du var 8 månader så ställde du dig upp och började gå "för egen maskin", du blev helt enkelt less på att vänta tills vi kom för att hjälpa dig upp igen :)
Vi hade nog ständigt hjärtat i halsgropen och fick mer än en gång ge oss ut för att leta reda på dig!!

*

Du var en blandning mellan Madicken, Emil i Lönneberga och Pippi.....ingenting skrämde dig, men vi var livrädda!!!
Jag har många gånger sagt att det DU inte har provat på, är inte värt att prova :D

*

Idag fyller du 18 fantastiska år ♥♥
Jag önskar bara att saker och ting hade varit lite annorlunda, att "min lilla tjej" hade varit min lite längre och att andra beslut hade fattats.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta, till månen och tillbaka ♥♥
Vi ses ikväll....puss och kram ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar