Summa sidvisningar

måndag 27 oktober 2014

Dags för lite sammanfattning....

Nu är det väl på tiden att det händer nåt här på sidan igen :)
Jag har ju hunnit med att flytta och även bo in mig ett tag.

*

Att flytta är ju både slitsamt och väldigt kul (när allt är färdigt vill säga).
Att flytta från en stor 4:a till en 2:a innebär massor av förlorad "yta".
Jag har rensat och rensat och rensat lite till.....än är jag inte färdig.
Jag är en person som gärna samlar på mig och har lite för mycket av "kan vara bra att ha vid något tillfälle".
Men denna gång har jag överträffat mig själv, jag har verkligen gjort mig av med så mycket saker!!

*

Den sista "finishen" har jag gjort nu under den gångna veckan, jag har  hängt upp tavlor mm.
Resultatet av min möblering/inredning är jag supernöjd med, här kommer jag att trivas väldigt bra!!

*

När man man har flyttat till något nytt så vill man ju gärna bjuda in lite folk.....så det var vad som skedde i helgen :))
Fredag bjöd jag in min mamma. 
Hon har hjälpt mig så otroligt mycket med denna flytt, men även med andra viktiga saker, så hon förtjänade en god middag.

Oxfilé, potatisgratäng, vitlökssmör, sallad och lite vin.
Mamma hade med sig dessa vackra rosor ♥♥

*

På lördag kväll var det dags för nästa "sittning".
Då bjöd jag in 2 väninnor på lite gott-i-gott.
Anna och Katarina
Det blev ostbricka med div ostar, kex och frukt.
Parmaskinka, grissini, oliver och lite starka korvar......och lite vin såklart :)
Jag och Anna

*

Summering av helgen....supertrevligt!!!
Nu återstår bara att planera för nästa "sittning".....klart att flera ska få njuta av min gästfrihet ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar