Summa sidvisningar

torsdag 11 september 2014

Packar inför flytten...

Den 1/10 får jag nyckeln till min nya lägenhet :)
Det finns inte mkt kvar att packa i denna lägenhet, det mesta är redan packat och står och väntar på att byta adress.

*

Det känns ganska bra att packa och städa undan under så lång tid, för det är ju dödens tråkigt att flytta egentligen.
Det roliga börjar ju inte förrän man kommit på plats i sin nya boning.

*

Just nu går jag bara här hemma och suckar och pustar över kaoset som råder....men vad ska man göra?!
Jag vet ju att jag har igen så mkt genom att förbereda mig under så lång tid, men det är fan inte kul när det ser ut som det gör :(

*

Min sista steg inför flytten är att ta tag i köket, och det känns som ett evighetsprojekt...men det går nog av bara farten det också, bara jag sätter igång :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar