Summa sidvisningar

fredag 8 augusti 2014

Med spring i benen......

Den här veckan har jag kämpat mej igenom dryga 2,2 mil med löparskorna.
Vilade på torsdag pga 2 hemska skavsår som inte ville ge med sej.
Men med Compeed kan jag nu springa igen :)

*

Varje morgon när löprundan ska genomföras så känns det otroligt motigt, jag försöker faktiskt, tro det eller ej, maska lite för att dra ut på starten, men sen ger jag mej av till slut.

*

Jag springer nog ganska medelmåttigt och jag har definitivt inte en snygg löparstil, men jag genomför mina rundor och det är så otroligt skönt när man kommer i mål och inser att man klarade av det.....igen :)

*

För drygt 2,5 år sedan så slutade jag att röka.
Från 15-16 års ålder fram till dess så hade jag aldrig sprungit, orkade helt enkelt inte.....men  nu utmanar jag mej själv hela tiden.

*

När man kommer i mål och inser att man sprungit samma sträcka lite snabbare eller att man har utökat sträckan så växer självförtroendet.....jag kan, bara jag vill och kämpar för det!!!

*

Mitt mål är att orka springa 1 mil.
Det kanske inte blir genomfört detta år, men jag ska fortsätta min löparträning tills jag är "i mål" :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar