Summa sidvisningar

söndag 22 juni 2014

Slutet på helgen....


Oj, vilken lugn o slö helg det har varit.
Har inte gjort många knop, men sett desto mera filmer :)
Egentligen har hela veckan varit lika dan.
Tappar suget till allt när vädret är så dåligt, tar mej inte för nåt vettigt...förutom att träna då ;)

*

Jag är en vädermänniska uti fingerspetsarna...
Det spelar ingen roll vad det är för väder, bara det är "rätt" väder för säsongen....och just nu vill jag ha sol o värme!!!
Jag kryper in i mitt skal o gömmer mej för omvärlden pga att jag blir "sur och irriterad" när vädergudarna trotsar mej ;)
Tyvärr så verkar den kommande veckan bjuda på samma obehagliga temperatur och blåsiga väder :(
Men jag vet iaf att sommaren börjar så smått nästa vecka, när min semester är över :/
Nåja, hellre sol o värme när jag ska cykla till jobbet (6 km) på kvällen, än att jag måste ha vantar och tjocka kläder för att inte frysa (vilket jag iofs nästan alltid gör iaf).
Det är nästan så att jag längtar till vintern igen, då kan man åtminstone klä sej med varma kläder utan att nån ska ha åsikter om det :P


*

Denna kväll skall avslutas med lite mera film, även om solen skiner just nu....regngudarna dansar där uppe ser jag och inom kort blir det nog mera nederbörd :)




4 kommentarer:

  1. Nog skulle jag gärna se en film tillsammans med dig, & "bara vara".
    :)

    SvaraRadera
  2. Ok, men då kan man inte vara "anonym" :)
    Tack Kicki <3 <3 <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fast du vet ju ändå vem jag är. ;)

      Radera