Summa sidvisningar

måndag 30 juni 2014

Semestern är över...


Min semester är över...
5 långa veckor utan sol och värme är nu förbi....men jag är nöjd iaf :)
Att vara ledig, även om vädret är emot en, är vad man behöver för att orka gå tillbaka till jobbet igen.
Och om sanningen ska fram så längtar jag oooootroligt mkt tillbaka till "mina killar", som tydligen saknar mej och har frågat efter mej :D

*

Har haft en suverän helg, som har pågått i 4 dagar :)
Måste ju njuta in i det sista :P
Jag är så glad och nöjd över festivalen som genomfördes denna helg, och den känns som en riktigt bra avslutning på min semester.
*

Nu ska jag packa ihop det jag behöver ha med mej för mitt nattjobb....mat och böcker :D
Sen är det en cykeltur på 6,2 km innan jag är framme och får kramas lite med alla goa, glada killar ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar