Summa sidvisningar

onsdag 11 juni 2014

I himlen har jag aldrig varit.....

Just här utanför mitt fönster
ligger världen full av äventyr att finna
Så jag vet du måste gå
Så många vägar du kan välja och så mycket du ska hinna
Jag tror nog att
Ja, du kommer att förstå
Själv har jag gått min egen väg
Jag levt mitt liv, steg för steg
Och aldrig ångrat en sekund
I himlen har jag aldrig varit
Men annars överallt
Jag har både vunnit stort och gått på grund
Jag har färdats över hav och land
Och känt på varmt och kallt
Men i himlen har jag aldrig varit
Men annars överallt
Du som alltid varit just dig själv
alltid litat på din inre röst
Var rädd om dig
Fortsätt just så
Även om du snubblar till ibland
Du kanske bränner dina fingrar hårt
Men fortsätt gå
Livet byggs på skratt och gråt
Själv behöver jag tröst ibland
En kram eller två och en varsam hand
Känna närhet om bara för en stund
I himlen har jag aldrig varit
Men annars överallt
Jag har både vunnit stort och gått på grund
Jag har färdats över hav och land
Och känt på varmt och kallt
Men i himlen har jag aldrig varit
Men annars överallt...........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar