Summa sidvisningar

tisdag 20 augusti 2013

Nätdejting......

Måste berätta om en sak som hände mej idag......

*

Jag loggade in på en dejtingsida.
Reggade mej för många år sen, men är sällan in där, och när jag är in så är jag lika snabbt ute igen....idag förstår jag varför :D

*

Jag hade nog bara varit på sidan i ca 30 s när jag fick ett meddelande fr en kille/karl/man som var yngre än mej.
Det enda han skrev var...."Vilken kvinna, dej skulle man få bröstknulla!!!!!"
Min haka ramlade ner...säkert ända ner till knäna :-O
Va fan menar har?!
"Ursäkta om jag verkar lite dum", skrev jag, "Men vad menar du??"
"Vill du jucka mellan brösten på mej?"
"Ja, precis", svarade han.
"Men lilla hjärtat", sa jag till honom.
"Om du börjar din dialog med dom orden, och dessutom har en profil utan bild och beskrivning, trots att du har varit medlem sen urminnes tider, så kan du nog tyvärr inte vänta dej nåt annat än en blockering (vilket jag senare genomförde) av kvinnorna på dessa sidor!!!!"
"Dessutom så finns det speciella sidor för såna aktiviteter....prova knulla.se...där finns nog din drömkvinna!!"

*

Man blir fan mörkrädd!!!!
Vart finns alla gentlemän??
Eller är detta det utbud som finns för en singelmamma i sina bästa år???

*

Nä, jag förblir nog hellre singel resten av livet än att försöka hitta nån på dessa sidor....jag har ju redan stött på de största idioterna på nätet...kan knappast finnas nån mera dåre kvar...eller?!

2 kommentarer:

  1. Sååå trist med alla "perrvos"!! :(

    Utan dem hade nätet varit ett fantastiskt "redskap" för att hitta en livskamrat!

    SvaraRadera
  2. Eller hur!!!
    Man blir mörkrädd över vissas beteende :(

    SvaraRadera