Summa sidvisningar

fredag 2 augusti 2013

Länge sen sist.....


Nu är det åter igen länge sen jag skrev nåt här....
Hela semestern, o nästan hela sommaren, har passerat...
Min semester har bestått av "bara vara". Inga resor, inga speciella aktiviteter förutom massor av träning o motion :D

*

Det har varit en "stormig" sommar på många sätt....
Både vädret o privatlivet...det verkar inte vara över ännu :(

*

Ibland måste man fundera på vad "meningen med livet är"....
Man "råkar ut" för något som sårar väldigt mycket.
Man försöker att inte bry sej.
Man ägnar sej åt andra/annat, men i bakhuvudet maler frågorna.....
Frågor utan svar.
Vad gjorde jag för fel?
Kunde jag ha gjort på något annat sätt?

*

Men om man kommer fram till den slutsatsen, att NEJ!!!!.....jag har inte gjort nåt, därför kunde jag inte göra på nåt annat sätt, då återstår bara besvikelse, ensamhet, tomhet och hundra frågor utan svar :(
Hade nog önskat att jag fick stå till svars och försvara mej...men till vilken nytta?!

*

Plockar åter igen ihop mej själv och fortsätter på den väg som jag inte vet något om ännu .....
En väg med nya utmaningar och nya förutsättningar...en väg som ska forma/omforma mej lite och ge mej glädjen tillbaka ♥♥


2 kommentarer:

  1. Fy..detta livet :(
    Man ska verkligen vara stark för att orka med allt och alla som dyker upp på våran väg!!

    Du låter så trött..uppgiven.. :( <3 <3 <3
    Givetvis ska du försvara dej!! Upprättelse!!

    Söta du, tillåt ingen att "trampa på dej" och lämna dej kuvad med böjd nacke!!

    Sträck på dej och var medveten om att du inte har gjort fel, som du sa, du kunde inte ha gjort annat!!

    Jag vet inte vad som hänt, men jag VET att ditt hjärta är gott Ulrika!

    *Varmaste kramar* <3 <3 <3




    SvaraRadera
  2. Tack raring ♥♥♥♥♥♥

    SvaraRadera